Kizlarrrr. Dun egzersiz yaptım ondan mı yoksa farkında olmadan usuttum mu bilmiyorum. Gece saat 3.30 da sancim oldu. Kasıklarim acayip agri yapti. Saat başı lavaboya gittim. Kabız da olmuştum. Karnim bildiğiniz taş kesildi komple semsert oldu. Sonra asagiya doğru sanki adet agrisi gibi agri vurdu. Uzandım geçer gibi oldu. Yarim saat sinra yine aynı. Bu 3 veya 4 kez falan tekrarladı. Ama sabah gecti. Sizde de oluyor mu yorumları alalim