Pepecura Kızlar hamileliğimi öğrendiğimden beri çok fazla şişkinliğim var karnım davul gibi asla inmiyo, böyle bişey yaşayan var mı
1234momsss Pepecura kabızlık yaşıyorsanız normaldir bende hala öyleyim kilo almadım ama şişkinliğim var
Pepecura 1234momsss kabızlıkta yaşamıyorum hergün çıkıyorum ama yinede karnım her an patlayacak gibi şiş sanki 5 aylık hamile gibi
1S3MANNE Pepecura Aynı sorunu bende yaşıyorum gaz probleminden dedi doktor 16 haftadan sonra azalırmış inşaAllah👏🏻
Rainak Pepecura bende de öyle. Bende 7+4′um. Bugün doktor kontrolum vardı. Doktor karından göremedi bebegi çok gaz var dedi. Oysa bende kabız değilim.
1S3MANNE 1S3MANNE Pepecura 12+ 3 🙂 hala gaz problemi geçmiş degil ne yesem şişiyorm inşaAllah düzelir😊