ebru512 Kızlar 1.5 ay kadar önce kan verdiğimde bi sorun yoktu ama dün sağlık ocağında yapılan testlerde crp 5.5 çıkmış referans değerlerinin üzerinde. Doktoruma gideceğim haftaiçi ama çok mu yüksek sizce gidene kadar yapabileceğim birşey var mı
Merve201119 ebru512 5.5 çok yüksek bir değer değil zaten gebelikte yukselmesi normal benim 31 çıkmıştı benim baya yuksekti antibiyotik kullandım normale döndü ama sizinki çöl yüksek değil yani
Merrygirl ebru512 benimde bir ara yükselmişti bol su iç demişti doktorum o şekilde bol su ile ilaçsız düştü canım