tanebebek Kızlar sperm kaç saat yaşar sizce yumurtlama gününden önce ilişki yaşayıp hamile kalan var mı
tanebebek Geçen ay 13. Gün yumurtlama olmuştu bu ayda öyle olur diye 13günde olmuştu birliktelik. ama 16. Gün bugün sanki yumurtlama akıntım başladı eşimlede ayrı şehirlerdeyiz üzüldüm biraz
minipanda Benimki bi saniye yaşamıyor heralde 😄gebe kalamadim bi turlu,şaka bir yana 3 gun yasiyomuş 5 gun diyen doktorlar da duydum insallah tutar
Mervesya tanebebek cumartesi iliski oldu sali yada carsamba catlama yasadim ve suan hamileyim esimle ayri sehirlerdeydik kesin olmucak demstm cunku diger aylar gun asiri oldugu halde hamile kalamamstm ama ayri kaldgmz ay kaldim :)
tanebebek Mervesya ya çok sevindim sizin adınıza bizde görevlerimiz sebebiyle ayrıyız inşallah bizede kısmet olur ben bu ay hsg çektirdim çikolata kistim vardı bi tane .şükür temiz çıktı 4 gün sonrasındada iznim vardı eşimin yanına gittim ama yumurtlama olmadı diye üzüldüm biraz .aslında nasip işi biliyorumda işte yinede insan üzülüyor
Mervesya tanebebek tabiki cok haklisinz boyle zamanlar icin ovulasyon testi kullanin ki sizde bilirsiniz kesin net
tanebebek Mervesya aslında elimde vardı ama kullanmadım yumurtlamayı bilsem nolacak zaten eşim uzakta diye
Mervesya tanebebek en azindan o ayki umudum olur yada olmazligi biliyosun cokda birsey değiştirmiyor hersey nasip teslimiyet
nilsmomy tanebebek ben yumurtlama gününden 2 gün önce ve 2 gün sonra ilişki yaşadım m. Yumurtlama günü yaşamadım. Ve o ay hamile kaldım. Ondan önce 2 ay tam yumurtlama gününde ilişki yaşamıştım ama olmadi. Yani olabiliyor bu şekilde artık öncesi mi tuttu sonrası mı bilemiyorum tabi😂 ovulasyon testi kullanmadım
tanebebek Mervesya aynen öyle gerçekten nasip yumurtlama gününü değerlendirsende olmadımı olmuyor. İnşallah canlı kalan bişeyler olmuştur bende de insan ümit etmek istiyor🙈