Kızlar dün bütün gün bebeğimin hareketlerini sadece 2 kere hissettim , akşam üstü saati evimin yakınlarında bir polikliniğe gittim oradaki doktor kalp atışını beğenmedim pek doopler Çektirip bana getir dedi, kendi doktorum da medipol hastanesinde ama mesaisi bitmişti ve ulaşamadım, medipolde nöbetçi bir doktora gittim dedim bana böyle böyle denildi , doktor baktı bir sorun yok kalp atış hızıda normal dedi. Ama neden ilk öyle birşey duydum ve hareket azlığı nedeni ile gittiğimde bana bu söylendi ya iyice çıldırdım. Eve geldik akşam uzandım falan hareketlendi bebeğim , ama bugünde hareketleri çok hafif , hiç iyi değilim ya