Merhaba, muayenemi medicana hastanesinde yaptırıyorum fakat test ücretleri çok fazla oluyor bu yüzden genelde dışarıda yaptırıyorum. İkili testi devlet ve özel farkı varmış sanırım. Devletten direkt teşhis koyuluyormuş diye duydum. Sonra hiç yaptırmasam diye düşündüm her türlü evladım.. yaptırmayan, yaptıran biraz benimle paylaşabilir mi. Nasıl ilerliyorsunuz? Ve İstanbul’da yaptıranlar nerede yaptırdı.