Ecoscns 3. Doğumum olacak 2 haftaya hepsini normalde yaptım özel oda hakkınız olmuyor doğumdan sonra 8 saat bir gözlem odasında duruyorsunuz onlarda 2 3 kişilik oluyor sonra normal odaya alıyorlar onlarda en fazla 2 kişilik oluyor ama hastaneye göre de değişebiliyor 2. Doğumumda ben gözlem odasında alınmadım hastanem farklıydı benden Baska doğum yapam da olmadığı için cok rahat geçmişti hep tektim odalar temizdi gayet herşey yerindeydi yani.