dsaime canım doktorunla görüş ilk üç ay ve son üç ayda yapılmıyor ama diğer aylarda yapabilirsin. Fakat görüş kendi doktorunlar sana rapor verir eğer işlem yapabilirsin derse sende dişçiye gitt. Bende çok çektim gittim doktora rapor verdi işlem yapabilirsin dedi 19 haftalıkken çektim dişimi ama dediğim gibi benim bildiğim sadece 4 5 ve 6.aylarda yapilabiliyor