Melody1 Selam güzel hanımlar bugün itibariyle 39. Haftaya giriş yaptım ama gelmeye niyeti yok oğluşun. Uygulamaya göre 7 gün kaldi. Sizde durumlar nedir ? Post açan doguruyor diyorlar ondan açayım dedim 😂
Polenpolen52 Melody1 bende 39 bugun sancım var ama nst gırdım bakalım bıse cıktımı anlamadım beklıyorum bende
gizorel Melody1 38+4 olduk biz de oğlumla 🐣 ama gelmeye niyeti yok gibi. Ağrı da yok nst de sancı da cıkmıyor , bekliyoruz son 10 günümüz.. gelmezse suni sancıyla baslatacakmış bakalım
elfffffslu Melody1 39+2 yiz bizde bekliyoruz bakalım benimde ne ağrım ne sancım var ptesi kontrole gideceğiz ☺️
Melody1 Polenpolen52 nasıl bir sancı yaşıyorsunuz adet sancisi gibi oluyor bende de vajinada batma agri belimde falan
Polenpolen52 Melody1 bende geceden beri sureklı var gelıyor gıdıyor, dun açıklıgıma bakılmıstı sabah erken hafif pembe kahve leke geldı belkıde nişan bılmıyorum , sancı geldıgınde biranda karnın heryerı agrıyor mesela suan belımden bır agrı var
Melikeser 38+3 teyiz bizim oglusunda keyfi yerinde korkutuyor beni bisey olursa diye ama doktor hareketlerini takip et demisti sukur hareketli bi bebek p.tesi nst gircez bidha ama simdiye kdar hic sanci cikmadi
Melody1 Melikeser bende de sancı çıkmadı nst de 1 inde gidicem bende kontrole o zamana kdar gelir inşallah
yasemineymenarin Bende bugün tam 38haftalık oldum sabahtan beri belimde ağrı var ama bakalım hayırlısı
Melody1 gizorel bana doktorum daha bişey demedi suni sanciya cogu doktor yanaşmıyor diyebiliyorum bakalım bizimki ne dicek
yasemineymenarin Melody1 ilk oğlumda da akşam bel ağrısıyla başlayıp sabaha kadar devam etmişti ama bunda henüz bi gelişme yok üstüne birde ev temizledim yeni oturdum🤦🏻
Hazalaskin Melody1 bebeğim 3150 gr olmuş normal doğumu bekliyoruz 42 ye kadar yolu var illa gelmek ister kimsenin içinde kalmadı bu güne kadar dedi 😂