Lovebabymoom misafir zaten kabul etmeyeceğim pandemi bitmiş değil risk almak istemem birde sezaryen olacağım zaten o yüzden misafir ağırlayacak halim kalmaz birde lohusa lohusa millete hizmet etmek bana çok saçma geliyor güne gelmiş gibi gitmek bilmezler sonra o yüzden eşim 2,5 yaşında oğlum ben ve bebek zaten kendi yağımızda kavrulcaz ama yemeklik olarak köfte yoğurdum şekillendirdim direk buzluğa attım dolma biber doldurdum içini biraz pişirdim onuda buzluğa attım çıkartıp pişmeye hazır şekilde sigara böreği sardım poğaça yaptım onuda buzluğa attım birde Menemen yaptım kıymalı biberli domatesli pişirdim onuda attım buzluğa ya kahvaltıda yenir Yada bi patates oturtması falan yapılır diye yaprak sarmam var buzlular patlıcan közledim yeşil fasulye kavurdum azıcık ocakta bunları hep attım buzluğa doğumdan sonra bir eşim olacak yanımda çünkü kolaylık olsun diye büyük ihtimal haftaya cuma doğum olacak aklıma geldikçe bişeyler yapıp atıyorum