Rainak Merhabalar. 7+4 haftalığım. Bugün kontrolum vardı ve hersey normal cikti çok şükür. Doktor sadece küçük bir kanama alani gordu kesenin dişinda ve tedbir amaçlı progesteron verdi. Bunun için endiselenmelimiyim?
Ozlm54 Rainak canım gebelik başında benim de vardı ilacını kullan birde bol bol dinlenmeni tavsiye ederim fazla ayakta kalma
Rainak Ozlm54 insallah geçer. Hiç kanamam olmadi şimdiye kadar çok şükür. Doktor ultrasonda gordu yoksa haberim olmazdi