Kızlar bana kalırsa bu çocuk benim yüzümden gelmiyor daha karar veremedim acilmam sancım hiç yok pazartesi suni sancı deneyelim dedi doktor ama benim gözüm korktu suni den sürekli post açmaktan da bıktım en iyisi ben doğumdan sonra yazarım hikayemi buraya 😂😂 sizde bıktınız biliyorum bir normal bir sezeryan