Ada bana doktorum kesinlikle kefiri önerdi hatta sadece hamilelik döneminde değil aslınsa hep içmemiz gerekli kışın hasta olmamak için. Sade olanlarından altınkılıç markası iyi diyorlar. İlk içtiğinizde biraz gaz yapabilir ancak alıştıktan sonra o da kalmıyor. Ben günde 2 bardak süt içtiğim için kefiri bir çay bardağı kadar yatmadan önce içiyorum.