Asterujdndl Hamiş anneler ben 37+6 hastalık hamileyim nts de sancım 50.70 buldu ama doktor eve gönderdi beni 😕 Ankara şehir hastanesine gidiyorum ben
Naneliayran Asterujdndl sancı çıkması çok normal, önemli olan sancıların düzenli ve sık sık olması. Bunun yanı sıra açılmanızın olması
Gorkemm Asterujdndl benim 36 dan beri aynı şekilde açılma yok bebek kanal da değil hareketler iyi o yüzden sorun olmuyor