dorukkusumunannesi Kızlar çatlatma iğnesi vurmuştum 17 mayısta 18de ilişki demişti doktor bugün test yaptım iğnenin vurulduğu günü saymasak 11. Gün oldu test negatif yani sizce erken mi yoksa yine mi olmadı ?
benimmdunyamm dorukkusumunannesi valla seni üzmek istemem ama ben de 10 gün falan test yaptım negatifti kan verdim yine negatifti çoğu insan iğnenin etkisinden pozitif çıkar falan demişti hiç iğne etkisi falan da çıkmadı kocaman bir boşluk negatif çıkmıştı
Milkkk dorukkusumunannesi maalesef kuzum değişmiyor sonuç 😓 Geç döllenme vs. Olayı olmuyor iğne vurulunca . Bende 11. Günü yapmıştım negatifti doktor değişmez demişti değişmemiştide. Sıkma canını sakın moralini yüksek tut Allah elbet nasip edicek 🙏
[silindi] dorukkusumunannesi evde hamilelik testim çoktu iğnenin 10. Cü günü yapmaya başladım her sabah negatifti o ay resmen inat ettim devam ettim her sabah test yapmaya ve 15. Gün çok aşırı silik çizgi oldu hamileymişim yani şükür kavuştum bebeğime umut kesilmez bence sen yine de bekle hakkında hayırlısı olsun canım
mrvsrcn Bende iki kez vuruldum çatlatma iğnesi birinde 11. Birinde 10. Gün negatif gördüm sonra da regl oldum ama unutma adet görene kadar hep bi umut vardır 😍