simgekaya bunda da çanta benim kullandığımdan ben memnunum 😊 ana kucağı da aynı şekilde çok benzeri var efsane oyalıyorum kızımı onda. Arabanın 4 baby marka olanı eşimin kuzeninde var onlar da çok memnun. Ama beşik konusunda ben de bunlardan alacaktım bikaç ay sonra devrilme olabiliyo diye uyardı kullanan bi arkadaşım bi de burada bi postta da görmüştüm o yüzden beşiği ahşap anne yanı aldım ben. Oda yapıcaz diye çok büyük bi şey almadık ama odasını hemen yapmayacaksanız park beşik daha kullanışlı etrafımdan gördüğüm kadarıyla 😊