Kızlar Ağustos 18 doğum tarihi olarak görünüyor tabi biliyorsunuz erken de olabilir geç de , kpss temmuz 31 de benim gibi olup girecek olan var mı 8 buçuk aylıkken girince pişman olur muyum veya girebilir miyim tereddütü yaşıyorum . Tecrübesi olanlar bekliyorum tavsiyelerinizi ☺️