Bebekisteyenbiri Hayıt otumu almalıyım macunu mu ve nasıl kullanacağım hangi düzende hamile kalmak için polikistik over dedi de doktor hayıt otu veya macunu kullanmak istiyorum ikisinden birini hamile kalmak için kullananların yorumlarına ihtiyacım var :/
Dilsay Bebekisteyenbiri Ben otunu kullandım adet sancımı kesti sadece hamilelik falan görmedim.Adet olmayı bekliyorum soğan suyu daha etkili oldugu icin onu deneyeceğim 😌
Sedabezirkan Bebekisteyenbiri kardeşim hayıt otunu çay olarak tüketti, dr hamile kalman cok zor dedigi ay hamile kaldi, biz de faydasina cok inandık, illa onun sayesinde oldu diyemem tabi ama bizi şaşırttı.
Bebekisteyenbiri Gamzer kullanımı nasıl yaptınız normal çay gibi mi demlediniz bide günde kaç bardak içtiniz aç yada tok kusura bakmayın çok soru sordum ama hepsi şuan heyecanımdan bir umut belirdi içimde :)
Gamzer Bebekisteyenbiri Canım günde bir kere içtim ben. Bir su bardağı sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp demledim 10 15 dk. kadar. Sonra içtim ama bunu içmeye adetimin 3. Günü içmeye başladım. 15. Gün bıraktım. Çünkü bebek olursa rahmi temizlediği için düşüğe sebep olur dediler. Ona dikkat et Allah gönlüne göre versin inşallah. Tez zamanda güzel haberlerini alalım ❤
Gamzer Bebekisteyenbiri Anladım canım. Şimdi nasıl bir yol izlesen bilemedim. Kullansan bile dikkatli ol, bebek olursa diye. İnan şöyle yap diyemiyorum yanlış birseye de sebebiyet vermek istemem. Belki bilen biri çıkar kuzum 😔 Gönülden dua ediyorum sana rabbim tez zamanda sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah❤
Bebekisteyenbiri Gamzer amin inşallah çok teşekkür ederim anlayışlı ve açıklayıcı yorumlarınız için Allah razı olsun :)