pamugunannesii
Evet kanama ve lekelenmem oldu, cok şükür 2 günde geçti, doktorumu dinledim hep, yat dedi yattım, asla iş yapmadım.
Kese içi kanama değildi cok şükür.
İğne vuruldum ve progestan ilac kullaniyorum.
Ilk kanamandan sonra 10 gün daha kanaman olmazsa şanslısın “düşük tehditi” ortadan kalkar demişti doktorum.
Ancak, Ben kendi kendime kötülük yaptim, hamile değilmişim gibi davrandım, ağır kaldırdım, deli gibi ev işi yaptım, sırf hareket olsun diye saatlerce avm, park, gezdim, piknige gittim voleybol, yakar top oynadım,hopladim zıpladım kısacası…
Eee bunlarin bir bedeli olacaktı, ben dersimi aldım çok şükür, bir daha asla tövbe öyle şeyler yapmam.