Eliff_mermi Merhabalar anneler, 38+4 hamileyim. İlk hamileliğim. Sabahtan beri üstümde bir ağırlık var yaklaşık 2 saattir de karnım çok sert ve arada ağrım oluyor. Sizce doğum belirtisi midir ?
OktayMeltemSahin Eliff_mermi 39 uz dünden beri belim ara ara ağrıyor bugünde inanılmaz bir yorgunluk var üstümde yatağa yapıştım ama ne sancı ne su ne nişan hiçbirşey yok anlamadım ben bu işten birşey ağlamaktan başka birşey yapamaz oldum 😣😣
OktayMeltemSahin Eliff_mermi 😢😢 şimdiden depresyona girmekten korkuyorum gerçekten Allah yardımcımız olsun