Yagmurrr_ Kızlar gece gündüz bi ateş basıyor ayaklarım yaniyor geceleri söylemesi ayıp bikini bölgem terliyor surekli camasir değiştiriyorum. Evimde soğutucu yok ekonomik ve ise yarar bi vantilator almayi düşünüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum hanımlar 🙏
Busemustafa Yagmurrr_ İzmir sicagindan bunalmış 16 haftalık hamiş olarak bende aynı durumdayim klimayla butunlestim denebilir. Vantilatör çok elektrik sarfediyor yanlız bilgin olsun cnm
Nskyhn Yagmurrr_ biz gecen sene şunu almıştık https://ty.gl/eiighirs1a ama çok pahalanmis ben sok. Hos biz de 500 600 e mi ne aldık 1 senede normal gibi. Mağazalarda belki daha uygundur çok güzel serinletiyor bu yaz kurtarıcım olacak belli
aslansmommm Yagmurrr_ izmirdeyim aynı durumdayım maalesef ayaklarımı asla sogutamıyorum işkence oldu 3 gündür özellikle klima açıyoruz uyurken o biraz iyi geliyo yine ayaklarım yanıyo tabi ama napayım 🤷🏻♀️ Koca yaz üstümüzden gececek benim dogum ekim başı gösteriyo düşündükçe kendime çok üzülüyorum
Busemustafa Kasim başı doğum Allah nasip ederse bütün İzmir sıcağını çekip havalar tam serinlemisken doğum yapicam bu hiç adil değil 😂