Dusuk yaptiktan sonra normal Adet gördum Ama yumurtaliklarimda arada kramp giriyor hamilelik belirtileri var sanki , hani ilk belirtilerde kramp girer kasiklara iste suan öyle bi agri oluyor gidip gelio sebebi Ne olabilir? Bu arada 2 dusuk yasadim 2 ay ust uste