Durulay3 benimde 2,5 yıl önce oldum sezaryenı şimdi 38 haftalığım doktorumla görüştüm hatta bir kaç doktorla görüştüm vazgeçtim delilik çünkü onu denemek suni alamayacaksın herşey doğal ilerlemek zorunda açılman düzgün olmak zorunda üstten bastıramazlar bebek kendi inmek zorunda eski dikişlerin sürekli kontrol edilmesi gerek en ufak bir incelemede dahi normal doğum iptal sezaryen dönülüyor dikişlerinde bir yırtılma olursa 15 dakika içinde ameliyata alınmak zorundasın o yüzden ameliyathane ekibi hazır beklemek zorunda rahmin zarar görebilir bebeğin zarar görebilir şahsen ben bu riskleri almadım gerek yok aksiyon yaratmaya iyi araştır iyi düşün göze Alman gereken risk 1 tane değil çünkü 🤷🏻♀️🤷🏻♀️