Selam arkadaşlar 7 aylık hamileyim .
İlk 6 ay kendi doktoruma gittim çok şükür bir problem sıkıntı yok gittiğim doktorda muayene ve test ücretleri biraz pahalıydı neyse bebek için değer 😍
Bebisimizde bir sıkıntı olmadığı için bulunduğum yerde iyi bir Dr olan başka Dr gittim ve muayene ücreti aşırı uygun
Kan testi 24 TL
Şeker testi ücretsiz.
Nst icreti:25 TL
Ve en sasirticisi detaylı ultrason geçen ay kendi Dr 400 TL olan detaylı ultrason burda 60 TL.
Buradaki doktorda iyi baktı fiyatlar konusunda şaşırdım sadece