Kbr_midwife Kızlar 30.haftadan sonra falan burnumda,yanağımda lekelenme oldu .Böyle sorun yaşayan var mi?ne yapmak lazım acaba?
Padfoot Kbr_midwife kanayan yaram. Doğum başladığında terli saçını yüzüne sür diyor herkes. Bana biraz koca karı şeyi gibi geliyor ama çok fazla duydum. İşe yarıyormuş
Padfoot Kbr_midwife işte doğum öncesi doğum sırasında hemen sonrasında vs o teri kullanmak gerekiyormuş