Hande1nur Kizlar çikolata deposuna yaptıracağım oğlumun çikolatasını,şimdiden yaptırsam bozulur mu kötü olur mu sizce.
T1996 Hande1nur canım ben ordan aldım bi kaç hafta oldu alalı hiçbir bozulma yok zaten satıcı kadın 8 ay hiçbir şey olmaz demişti gönül rahatlığıyla al🌸
MerveNur- Hande1nur bence bişey olmaz oğlum 4 ay oldu doğalı hala çikolatasını yiyoruz ahshah ama paketle sarılı yani açık değil
Hande1nur T1996 yaa gerçekten mi sagol valla,peki nasıl saklıyorsun buzluğa koymak çok mantıklı gelmedi donar orda,Samsun da yine burada sıcak disarda da bıraksam erir mi diye dusunuyrm
T1996 Hande1nur valla burda şuan 35 derece kutusunda ve kendi kartonunda serin rutubet olmayan bi yere koydum ne eridi ne beyaz beyaz oldu buzlukta donar çıkarınca buharlıyla çözünür tadı değişir diye düşünüyorum güneş görmeyen bi yerde tuttuktan sonra hiç sorun olmaz 🌸🌸
T1996 sedaozdemirr çikolata çok çok güzel ve kaliteli gönül rahatlığıyla alabilirsiniz, ucuz bayram çikolatası tadı hiç yok nestle gibi damak çikolata gibi tadı eşimin iş yeri pelitten çikolata veriyor dönem dönem ondan bile daha güzel öyle diyim 🤣