asli-95 Gizemtugra ben kullandım 15. Haftada canım. Vajinal enfeksiyon için. Perinatoloji doktoru yazmıştı.
Gizemtugra ipekveatlas canım ya çok teşekkür ediyorum inşallah 🤲 doktor verdi tabikide en iyisini bilirler ama yinede annelik evhami korkuyorum bebeğime zarari olur diye
ipekveatlas Gizemtugra annelik gerçekten delilikmiş doğurunca daha iyi anladım seni de çok iyi anlıyorum ben de doktor değilim ama ilaç hakkında bilgim olduğu için yazdım kullanmalısın düzenli canım enfeksiyon nüksetmesin
Elayfers ipekveatlas merhaba eski bir post ama aynı sorunu yaşıyorum cefax kullandım enfeksiyon için geçmemiş, dudaklarım patladı bağışıklığım düşmüş enfeksiyon geçmemiş azitro verdi bugün doktorum sizce geçirir mi😢
ipekveatlas Elayfers çok geçmiş olsun canım düzenli her gün kullanmış mıydın? bazen antibiyotik tedavileri tam olarak kullanılmadığında enfeksiyon nüksedebiliyo
Elayfers ipekveatlas her gün kullandım aynı saatte bel adet vardı zaten şimdi verilende 3adet var :/ hiç bitmeyecekmiş gibi geliyo 😔