Merhabalar arkadaslar, 8+1 deyim ve ciddi kas seğirmelerim var alt baldırlarım, üst baldırlarım özellijle sol kolum ciddi derece de seğiriyor, korkuyorumda, aslında gebe kalmadan 2 3 ay önce kardiyolojiye muayene olmustum ara ara bıcak batmalarım oluyor diye, kalp kaynaklı birsey olur diye cok korkuyorum, basına geleniniz var mı?