Zeynep19 ben fransadayım cnm ama almanyada fransa gibi istege bagli sezaryan yapmiyorlar herangi bir problemde yapiyorlar sadece normal dogumda belden igne yapiyolar oda dogumda agri deyilde baski daha çok hissediyorsun normal dogumu rahat yapiyorsun kontrollerde sürekli olmuyor ayda bir kontrol veriliyor ve her gittiginde altdan çati kontrolü yapiliyor 40 haftaya gelince haftada 1 gün randevu veriyorlar gelmezse bebek suni sanci için gün veriyorlar