Gozde0709 Kızlar 18 haftalık hamileyim daha hissetmedim,yani olduysada ben hissetmedim kilolu hamile kaldığım için mi bilmiyorum sanki göbeğim de öyle hamile göbeği gibi değil normal mi?
Mavisperi Gozde0709 bugün bende tam 18 hafta oldum ama çıt yok bazen korkuyorum acaba kötü bisey mi var diye doktora gidiyorum hersey yolunda deyince rahatliyorüm
Sibelmr Cnm bnde aynıyım seninle suan kilonuzdan kaynaklı diye düşünüyorum 😊 bnde 19 haftama yeni turizm ve daha yeni yeni kıpırdanmalar hsissediorum sende hissedersin merek etme 🙏❤