Miracinannesi_52 Kızlar 36 haftadan beri nst de sancım çıkıyor ama açıklık yok doktor suyunun gelmesini bekleyelim dedi bu su nasıl gelecek açıklık nasıl olabilir bilen bilmeyen lütfen yorum yapsın çıldıracaaaamm 😂😂😂😂