BeyzaÇeyiz diye biri yerden yaptırıyorum ama 550 tl tuttu. Tavşan tulum ve 10lu hastane çıkışı. Biraz pahalı ama bir yakınımda oradan yaptırmış güzeldi kumaşı falan dedi. Bende bir kaç yere baktım hemen hemen aynı. Güvenilir en azından diye oraya sipariş verdim bir kaç gün önce