DenzRya Bende 9 Mart’ta transfer olmuştum 🐣 Hiç stres yapmayın kendinizi rahat bırakın, hiçbir şekilde ağrı, acı hissetmiyorsunuz. Odanıza aldıklarında ilk yarım saat tuvalet ihtiyacınızı bekletin, eğer çok dayanamayacak gibi olursanız ihtiyacınızı gidermek için hemşirelerden yatağınıza sürgü isteyebilirsiniz. Sonuç gününe kadar kabak çekirdeği ve bol su tüketin, sağlıklı beslenin 😊 Kabız olmamak içinde kivi tüketebilirsiniz. İnşallah güzel sonuç alırsınız 🥰