hunilimom ben de aynı haftadayım, dün bütün gün çok çok azdı hareketleri biraz fazla yürüdüm ve yoruldum ondan sanırım, normalde geceleri durmaz sürekli hareket ederdi dün gece bir iki minik kıpırtı dışında etmedi..sabah uyandım yine eski hareketliliği yoktu..Kahvaltı edip uzandım şimdi normal hareketlerine başladı..🙏Eğer küçük de olsa kıpırtısını hissediyorsanız, bekleyin bence acele etmeyin..Hiç hissetmiyorsanız gidin