Hasret33 YeniAnne55 bende bırakamadım suan 6+3 haftalığım günde 1 tane değiş yarım içiyorum yavaş yavaş bırakmak için Onuda içerken vicdan azabı cekşyorum
Kibarbaby Hasret33 yavaş yavaş bırakmak diye birşey yok kendinizi boşuna yorarsınız daha içmiyorum diyin ve içmeyin
YeniAnne55 Bende mide bulantisi filanda olmadi hamilelik boyunca tersine su donemler daha cok istiyo canim 😔
Bebebebe Ben hergün mutlaka sigara içerdim. Eşimle bir günde bir paketi bitirirdik. Hamile olduğumu öğrendiğim an direk kestim sigarayı. Asla ama asla ağzıma sürmem. 9 10 sene içtim sigarayı. Bianda bıraktım şimdi. Ben ya bağımlı değilmişim yada baya iradeliyim. Hiç aklıma bile gelmiyo gelse bile ölsem içmem bebebğime bunu yapamam. İnşallah sizlerde bırakırsınız.
Sevdagkm Bende kullaniyordum ama tiksindim sigaradan kokusuna dahi gelemiyorum icmeyin yavrulara yazik
Busraaa0 YeniAnne55 keske tiksininler kervanına katılabilseydim 0,1 nikotin olanından günde iki adet iciyorum anca bu kadar bırakabildim
Nurmelisakaynak Ben 36 haftalığım ve günde 3kez içiyorum çok üzülerek de olsa bırakamadım doktorum kızıyor eşim ailem kızıyor ama bırakamadım inşallah tek duam bişi olmaması :((
Glstn11 Bende fazla iciyordum ama hamile oldugumu ogrendigim gunde beri tek bir taneye dusurdum canm cok istior ama icince midem bulanior bulanmasa dahi bebegime buna yapamam bitane icerken bile vicdanim sizliyor bence kendinizi zorlayin bir iki tane yine neyse ama fazlasi bebege cok zarar yazikk onlara😌
Pnr_jr Şu dünyada o minicik meleğe daha doğmadan zarar veren annesi olamaz, yapmayın kızlar çok üzüldüm😢 Onun ciğerleri gelişemeyen ya da engelli diğer bebeklerden daha sağlıksız bir adım geride olmasını hangimiz isteriz ? Anneler güçlüdür size inanıyorum ki bırakabilirsiniz. Zorlayın kendinizi🙁
Nurcanstn Doktor hamile olabilirsin dediği andan itibaren bir tane bile içmedim 14+4 haftalığız😊 10 senedir günde bir paketten fazla içtiğim içmeyi sevdiğim şeydi 3-4 gün zor oldu tabi sonrası sadece bebeğime odaklandım ve bulantılarda başlayınca kokusuna bile tahammül edemiyorum kendime şaşıyorum😊 sigara yüzünden sakat doğar da büyüdüğünde değdi mi anne derse ben vicdan azabından ölürüm demiştim siz de bunu düşünerek için nolur kıymayın o masuma Allah sağ salim doğumlar nasip etsin hepimize 🤲🏻