Usnac1995 Kızlar 22 haftalık hamileyim düzenli olarak 21 den sonra hissettim ama günde 3 kere falan hareket ederdi sabah öğle akşam gibi . Ama 2 gündür sanki azaldı hareketleri var yok arası hissediyorum. Normal midir bu haftalarda düzensiz olması .
Minikcennetim Usnac1995 canıım tatlı şeyler ye üzerine su iç hala hareket etmezse bi doktora git istersen YouTubeda falan böyle videolar var bakabilirsiniz bende instagramdan denk gelmiştim
benimmdunyamm Usnac1995 o haftalarda hareket çok düzenli değil canım dürt elinle biraz süt çikolata falan ye
Usnac1995 Minikcennetim yo hareket hissediyorum ama derinden sanki bir kaö gün önce karnıma baktığımda hareketi görmüştük meseka oynamıştı
Kub246 Aynı haftalarda aynı korkuyu yaşamıştım. Sanırım biraz endişeli davranıyoruz. O haftalarda az hareket hissetmek normal sanırım.
Usnac1995 Kub246 bilemedim ki ya alışmıştım bir kaç gündür güzel hissetmeye şimdi çok derinden sanki harektleri hafif gibi tabir edemiyorum. Ama 24. Haftata kadar düzensiz olur diyolar o içimi rahatlatıyor
Kub246 Usnac1995 içiniz rahat olsun. Biraz daha sabredin çok güzel hissedeceksinizdir. Daha çok küçük. Gücü ne kadar olabilir ki. 😊