SeydaErdem Hamilelikte elinde kaşıntı, egzama benzeri şeyler yaşayanlar oldu mu? Son bir aydır elim geceleri ya da sabaha doğru kaşınıyor. Bir de sadece tek elimde. Genellikle elimin içi değil dış tarafı kaşınıyor. Minik minik kabarcıklar var.
Askiletotomsu SeydaErdem kolestaz da olabilir Veya uyuşukluk Doktoruna kan vermelisin bence öncelikle Benimde göğüslerim egzama oldu Marttan beri kurtulamadım
Lovebabymoom SeydaErdem Aynısı bende de var ayaklarım çok bakımlı olmasına rağmen mantar çıkmış aşırı derecede kaşınıyor ve uyuyamıyorum
Eminecak SeydaErdem bir haftadir benimde cok kaşınıyor 35 haftalik hamileyim. Sağlık ocağında kan falan verdim bir sıkıntı mi var diye yokmus. Sicaklardan ve stresten oluyor sanirim ellerimin üstünü yolmak istiyorum resmen baska bir yerde yok. Hemsire cok bulasik sabunu temas etme kuru birakma nemlendir dedi.
Ezel1323 SeydaErdem benm elimde egzama var canm. Bazen çok artıyor bazen azalıyor. Doktor kortizonlu ilaç vermişti başta kullandım çok iyi geliyor hemen geçiriyor aslında. Ama snradan kullanmak istemedim vazelin falan suruyorm öyle nemlendiriyorm