Kizlar gecen hafta 37 haftaliktim hep özel hastaneye gidiyodum bir kerede devlete gidiyim belki devlette dogurrum diye dusundum ve gittim doktorun yanina girer girmez karnin neden haftana gore kucuk dedi . Sedyede yatar yatmaz ultrasyonu koyunca bu bebegin suyu yok haftasina gore geriden geliyo dedi dogru duzgun bakmadan olumsuz konusup konusup kaldirdi beni, odadan cikmadan baskasini yatirdi sedyeye soklara ugradim . Nst istedi kagidin yüzüne bakmadan begenmedim bidaha cektir dedi ama insan muamelesi goremedim resmen . dün kendi doktoruma gittim herseyi gayet guzel gelisimi de guzel dedi karnin da baya buyumus fazla bile buyuk dedi hatta . O kadar arada kaldim kac gunlerdir kafayi yemek uzereyim hangisinin hata payi var diyede dusunuyorum esimde sen ozeldeki doktorun dedigine inan kac aydir bi sikinti yok diyor basina gelen varmi boyle bi olay doktor yanilgisi olabilirmi