Merhaba bebeğe giden kan akımı yavaş olan anneler var mı ? Yani akım basıncı yüksek olan ? Son haftalar da kilo alımı yavaşladı bebeğimin 10 gün de 210 gram almış sadece 😔 36+4 te gittim en son 2620 dedi doktor 10 gün bi açıklığımız var dedi .. Ama bu bi sorun değil gayet sağlıklı dedi ama ben tedirgin oldum. Yaşayan anneler var mı ? 😔 Haziran 10 doguma a alacak nasipse