Normal Doğum yapmış bir anne olarak söylüyorum kızlar her güzel şeyin bir agrısı sızısı oluyor elbetteki kasımız böle alındığında agrıyor ama dayanabılıyoruz rabbim öyle güzel mukafatlandırmıski ben iğneden korkan bir ınsandım 9 ay boyunca ne kan aldırabıldım ne de ıgne vurdurdum ama sonunda kuzuma normal Doğumla karşılaştım sancılarım çok yoğun oluyordu nst baglandıgımda sen çok dirayetlisin neden hiç bağırmıyorsun diye şaşırmıştı ve ben suni sancıda aldım korkmayın sadece birazcık dışınızı sıkın hersey kendiliğinden gelişiyor zaten ❤️☺️