zLemataLca bence git mutlaka. Benim de 34. haftada bir akşam öyle kasılmalarım,şiddetli bel ağrım oldu sonra geçti. Ertesi gün sabah da doktorumla randevum vardı. Doktor bir baktı bebek kanala inmiş ve alttan muayene etti 2 cm açıklık var😱 o gün hemen yatışım yapıldı,ciğer geliştirici vurdular ve Adalat a başladım. Şimdi 36+2 yim hiç sıkıntım yok çok şükür. Resmen geliyodu 😃