Merhaba kızlar 13 haftalık riskli gebeliği var. Geçen gün şiddetli boğaz ağrısı vardı doktora gittim antibiyotik burun spreyi birde gargara verdi boğazım geçti şimdide öksürük gitmiyor doktorumda öksürük istemiyoruz diyip duruyo buna engel olamam ki sonuçta öksürüğü kesicek bişeyler önerebilen varmı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim birde benle aynı şeyi yaşıyan varmıdır öksürme diyen doktor