Selamm kızlar , 37+3 günlük hamileyim ,iki gündüe kendimde bi hafifleme hissediyorum ve karnımın büyüklüğü gitti gibi küçülmüş geliyor gözüme🤨 böyle bi durum yaşayan var mı acaba , bebiş iki hafta önce dönmüştü baş aşşağı zaten ama kanalda değildi henüz