Bebisiannesi Sonunda butonumuzu gördük 😇 4 senelik hasretin arkasından günler geçmek bilmiyor sanki… Sizde durumlar nasıl kızlar nasıl gidiyor?
Eda_65 Bebisiannesi son 30 gün kaldı bizimde kızımla kavuşmaya heyecan korku bir arada sabırsızlıkla onu kucağıma almayı bekliyorum rabbim sağlıklı bi şekilde almayı nasip etsin hepimize
Songulozkul Benim de uygulamaya göre son 14 gün kaldı buton açıldığından beri sabirsizlaniyorum heyecan dorukta bekliyoruz Rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin miniklerimize🥰🌼🌸
Bebisiannesi Songulozkul çok amin 🤲 rabbim sağlıkla hayırlı zamanla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇
Bebisiannesi Eda_65 aynı telaş korku heyecan bende de var ☺️ Ne ile karışılaşacağımı bilmiyorum 🤷♀️ planlı sezaryen olacak ama yine de ürküyorum bir yanımda evladıma hemen kavuşmanın derdinde 😂😇