edis22
Ben sezaryan olduğum için normal doğum belirtisi yasamadim Canım Seni yanlış bilgilendirmek asla istemem İnternete yaz ya da Doktoruna sor bence. Arkadaşımda başıma geldi yanımda doğumu başladı 5 dakikaya bir sancı giriyordu beline kasıklarına 5 dakika bir sonra hastaneye gitti açılması da olunca Aldılar doğuma.İnsallah Güzel rahat bir dogumun olur. Senin haftalarinda yalancı sancılar da oluyor diye biliyorum Ama maalesef net bilgim yok 🥰🥰😍