Ben hamilelikten önce diş tedavisi görmeme ragmen çok problem yaşadım malesef ki tam müdahale edilemez zamanlara denk geldi bı de ama çok şiddetlendiginde suyun içine biraz tuz sirke ve karbonat koy hafif ıliyana kadar ocağa koy çok kaynamasın elini yakmayacak kadar ısınsın sonra ağzında çalkala tükür yaprigin karışım bitene kadar çok rahatlatiyodu ben de bı videodan öğrenip yaptım çok faydası oldu inşallah size de şifa olur çok çaresiz zor bı durum🙏