Kevserkalender92 Merhaba kızlar 🙏 Normaldede gazlı biriydim hamile kaldım karnım 1 aya göre çok şiş ne yapmak gerekir aynı sorunu yaşayan varmı ne yaptınız
cileklicookie Kevserkalender92 merhaba bende de vardi ayni sorun Probiotik kullan dedi doktorum Kefir yogurt haricen cok tüketmeye basladim baya duzene girdim ne karnim sis ne tas gibi oluyor artik aksam 6dan sonrasa yemek yememeye calisiyorum Nohut kurufasulye kirmizi mercimek tuketmiyorum artik birde
superstar_00 Kevserkalender92 Merhabalar ben gebeliğimin başından bu yana bu durumu yaşadım ilk aylarda doktor bana gaz ilaci vermisti ama onun faydasini da görmedim gaz yapan yiyrceklere dikkat edip yememeye calistim ileriki haftalarda öncekine göre azalıyor.