ense4275 ben hamileliğimin 12-13 falandı galiba bio oil diye bir yağ kullandım eczanelerde bulunur o zamandan şimdiye kadar (37+1 haftadayım bu arada) sürekli kullandım hatta arada unuttuğum zamanlar bile oluyordu ona rağmen gram çatlağım- çizik herhangi birşey yok her duş aldıktan sonra sürdüm günde 2 kere hatta bazen öyle kaşıntılar olurdu ki parçalamak isterdim ama yağı sürdüğüm gibi kaşıntı giderdi ve yağı cilt hemen emiyor kesinlikle yağlı hissi bırakmıyor diğer cilt lekelerinde kullanılabilir🤗 ama cildin müsaitse çatlamaya yapacak bişey de olmaz😅 sen şimdiden başla hem cildin yumuşak olur hem gerilmen az olur☺️