BusraSY @ense4275 merhaba, bende çok düzenli kullanıyorum ve hiç çatlamam yok, 29.haftadayım, bu kremleri yağlardan ayıran en büyük özelliği, cilt altındaki liflerin esnemesine yardımcı oluyor. Doğal yağlar cilt için bulunmaz nimet ama sadece cildi yumuşatılıyor, asıl çatlama sebebi cilt altındaki liflerin kopması🌸 Bunun dışında cildi içerden de nemlendirmek için hergün bol bol su 🍀🍀