2king_mom Nez_1992 Ilk hamilelikde 11 de bitti simdi ikinci hamilelik 18 de bitti sukr her kesde farkli oluyor Allah sabr versin cok kotu bisey..
Tugba6336 Nez_1992 ya ben de biteceği günü iple çekiyorum. 14 haftayı iple çekiyordum bitecek diye. Prilam da etki etmiyor. 9 kilo vermişim bu haftaya kadar
Arzutyfr Mide bulantıları genetik sanırım. Ailemin hepsi hemen hemen yaşamış. Benim yaklaşık 18. Haftada hafifledi şuan 22. Haftadayım sabahları hafif bulantıyla uyanıyorum. Çok zor bir durum umarım kısa zamanda geçer 🙏
Hs20 Nez_1992 14+6oldum ilk hamileligimde 3hafta sürdü bitmişti ve sadece akşamları oluyordu şimdi ise günün her saati gece gunduz fark etmiyo mahvetti prilam da etki etmiyor artık 😔bı an önce biter inşallah